Tuesday, September 20, 2011

發奮娶老婆 / 龍飛鳳舞


 
鄭君綿 - 發奮娶老婆
原曲:廣東音樂:龍飛鳳舞






作詞: 羅寶生  |  作曲:呂文成

農村啲工作係最多從朝到黑晚未唞過
我捱得腳都軟肚餓黃昏都要送貨

嗰兩隻雀咁爽唱歌,嗰兩隻 dog 似足兩公婆
嗰兩隻鴨戲水唱和鳥獸會拍似饑笑我

我行年廿四還未拍拖逢人就笑我未有老婆
時時恨拍娶返個內助弊在係我袋中無貨

黃昏啲拖友係最多難為我睇到合個傻
有啲情侶鬥冤兩併坐 有啲 樹底猛 Kiss 氣壞我

嗰處兩個認真唔係波猛咁擁抱確真係幾妥噃
我要發奮快娶個老婆免致翳氣拍拖都無貨

   
汪明荃 - 少壯應努力

   
麗莎 - 歌頌新春
原曲:龍飛鳳舞
作詞:盧志堅   |    作曲:呂文成

時光一轉眼又變遷,如今一轉眼又過年,
大家都向親友賀年,默祝呢各位有運轉。

個個永遠幸福無邊,個個中了馬票喜歡天,
個個寄托理想會實現,咪怕你嘅理想會幻變。

園中呢柳底同玩賞,池中鴛侶相戲依戀,
願君應愛惜少年頭,亦知寸陰似箭。

同遊步到列浩那海邊,濃情密意倆雙傾心戀,
但願大衆豐收笑滿臉,但願大衆拋開那恨怨。

永遠永遠,春天花開,
祝福諸君,萬事順利,大家唱歌幸福過新年。

No comments:

Post a Comment